Webinaarit

Ohjaa asiakkaiden kuntoilua etänä

KuvaTechnogym

Ota meihin yhteyttä
Myynti

Myynti

Info

Ohjaa asiakkaiden kuntoilua etänä

Digitaalisesti valmistautuneet kuntokeskukset ovat nyt etusijalla, kun koronavirus vaikuttaa päivittäiseen elämäämme yhä vahvemmin. Asiakkaat eivät välttämättä uskalla, tai jopa saa tulla kuntosalille.

Myös käsky sulkea kuntosalit määräajaksi on täysin mahdollinen skenaario. Elämme päivän kerrallaan uusia ohjeita ja rajoituksia odottaen. Siksi asiakkaiden kuntoilun ohjaaminen etänä voi olla ratkaisu.

Kommunikaatio kuntokeskuksen asiakkaaseen avainasia

Tässä haastavassa tilanteessa on tärkeää, että kommunikaatio asiakkaaseen säilyy. Se, että kuntokeskus pystyy edelleen sitouttamaan ja motivoimaan asiakasta liikuntaharrastuksessa ja terveellisten elämäntapojen ylläpidossa, on avainasia. Ei vain kuntokeskuksen liiketoiminnan näkökulmasta, mutta myös yleisen hyvinvoinnin puolesta.  Hyvä peruskunto antaa vahvemman suojan sairauksia vastaan ja auttaa myös paranemaan nopeammin ja sietämään paremmin stressiä.

 

Kuntokeskuksen on pystyttävä edelleen motivoimaan asiakasta liikkumaan – miten tämä tehdään etänä?

Mywellness auttaa pitämään yhteyttä kuntokeskuksen asiakkaaseen

Digitaalinen alustamme, Mywellness, on suureksi avuksi, kun asiakkaaseen halutaan pitää vuorovaikutus myös silloin, kun ei fyysisesti tavata. Sen avulla voit edelleen

  • olla yhteydessä asiakkaisiisi
  • tarjota harjoitusohjelmia kotona suoritettavaksi
  • motivoida haasteilla
  • harjoittaa etävalmennusta
  • seurata asiakkaiden harjoittalua
  • sekä paljon muuta.


 

Kuinka toteutat etävalmennusta kuntosalin asiakkaille?

Me Qicraftilla autamme sinua jatkamaan kuntokeskuksesi liiketoimintaa etäratkaisuilla. Varaa maksuton konsultaatioaika Digital Sales Specialistiltamme, Elisa Aunolalta sinulle sopivana ajankohtana.

Aiheeseen liittyvä tuote
Mywellness kuntokeskuksen liiketoiminnan tukena

TechnogymMywellness Pro - Mywellness kuntokeskuksen liiketoiminnan tukena

Lue lisää