Mywellness tuki

Mywellness tuki

Mywellness Pro on Technogymin valmennus- ja viestintätyökalu kuntosaleille, valmentajille ja personal trainereille. Tältä sivulta löydät ohjeitä työkalun käyttöön. 

Käyttöohjeita Mywellness Pron käyttöön

Näin löydät ohjeita ja vinkkejä Mywellness Pron käyttöön, mm. usein kysytyt kysymykset.

Näin saat käyttöösi  elearning verkkokurssit mm. Mywellness Pron käyttöön sekä uusimmista Technogym laitteista.

.

 

Näin pääset hyödyntämään Technogymin markkinointimateriaalien kirjastoa suoraan Mywellness Pro

Näin pääset hyödyntämään Technogymin markkinointimateriaalien kirjastoa  ilman Mywellness Pro tunnuksia.

Ota meihin yhteyttä
After Sales

After Sales

Tekninen tuki ja huoltokutsut

+358 (0)20 789 0910

Usein kysytyt kysymykset (FAQ)

Q: En pääse Mywellness tililleni, koska en muista sasalasanaani.

A: Mene www.mywellness.com ja käytä ”Unohtuiko salasana” -toimintoa. Saat sähköpostiisi linkin, josta voit asettaa salasanan uudelleen

Q: Miten vaihdan käyttäjätunnukseni Mywellness-tilille?

A: Kirjaudu www.mywelness.com ja klikkaa oikeasta yläkulmasta Asetukset – Käyttäjätilin asetukset, niin pääset muokkaamaan omia tietojasi, esim. käyttäjätilin tunnuksena käytetty sähköpostiosoite, oma nimesi, salasanasi.

Q: Miten lisään uuden työntekijän Mywellness Prohon?

A: Mywellness Pron vasemmasta navigaatiosta kohdasta Ihmiset – Työntekijät. Lisää uusi, kirjoita nimi ja sähköpostiosoite ja kirjoita rooli. Kutsuviesti lähetetään henkilölle automaattisesti sähköpostitse.

Q. Wellness key Reader ei toimi. Yritän osoittaa avaint asiakkaalle, mutta ohjelma herjaa, että ”The software needed to assign the key is not installed on your computer. Download the software here”. Yritän asentaa, mutta ongelma jatkuu.

A: Poista ensin olemassa oleva Mywellness Key Reader ohjelma tietokoneeltasi: kirjoita Windows-valikon viereiseen Etsi kenttään Mywellness key … Kun ohjelma löytyy, paina hiiren oikealla painikkeella ja klikkaa Poista. Mene sen jälkeen takaisin pro.Mywellness ja asenna ohjelmisto uudelleen. Osoita avain normaalisti.

Q: Päivitin asiakkaan harjoitusohjelman ja poistin samalla vahingossa hänen vanhan ohjelmansa. Voinko palauttaa vanhan ohjelman? 

A: Jos haluat palauttaa aiemman harjoitusohjelman, aloita osoittamaan asiakkaalle uutta ohjelmaa ja valitse luettelosta ”Aiemmin käytetty”. Voit valita, mitkä asiakkaan vanhoista ohjelmista haluat palauttaa .

Q: Voiko Live Stream tunteja katsoa tietokoneelta?

A: Kyllä, asiakas voi katsoa tunnin LIVE STREAM tunnin tietokoneelta siten, että ilmoittautuu normaalisti MW-sovelluksella. Kun tunti on alkamassa ja sovelluksesta klikkaisi Liity nyt, klikkaa Lähetä linkki. Näin osallistumislinkki menee sähköpostiin ja sitä klikkaamalla tunnin näkee tietokoneelta.

ON DEMAND tuntitallenteita voi puolestaan striimata televisioon esim. Chromecastilla.

Q: Asiakas haluaa poistaa tietonsa Mywellnessistä. Miten se tehdään?

A: Siirry asiakkaan korttiin (hae ensin asiakkaan tiedot Yhteystiedot-listalta ja avaa kortti klikkaamalla hänen nimeään). Napsauta Info-tekstin (kynän kuvan) vieressä olevaa Muokkaa-painiketta. Valitse vasemmasta alakulmasta POISTA. Poistaminen poistaa vain klubin näkemyksen asiakkaan tiedoista, mutta ei poista asiakkaan tiliä olemasta.

Mikäli asiakas haluaa poistaa koko tilinsä, hänen tulee tehdä se itse kirjautumalla www.mywellness.com. Oikean yläkulman asetuksista häne pääsee käyttäjän asetuksiin ja sieltä poistamaan tilinsä.

Q: Asiakas haluaa muuttaa Mywellnessin ilmoitusasetuksia. Haluaa saada ilmoituksen tapaamisista tai ei halua saada yhteenvetoa viikoittaisista aktiviteeteista. Miten asetuksia muutetaan?

A: Asiakas voi itse muuttaa ilmoitusasetuksia www.mywellness.com (Asetukset oikeassa yläkulmassa).

Klubi voi muuttaa asiakaskortin asiakasilmoitusasetuksia: Mene asiakkaan kortille ja klikkaa Info-tekstin vieressä olevaa Muokkaa-painiketta, valitse ilmoitusasetukset ja muuta asetuksia. Tallenna.

Q: Asiakkaalla on kaksi Mywellness-tiliä. Miten ne voidaan yhdistää?

A: Kahta aktiivista Mywellness-tiliä ei voi yhdistää. Suosittelemme, että asiakas päättää, mitä hän haluaa käyttää tulevaisuudessa ja poistaa toisen www.mywellness.com (oikeassa yläkulmassa Asetukset – Käyttäjätilin asetukset – Poista tili).

Q: Asiakas ei näe treeniohjelmaansa puhelimensa Mywellness-sovelluksessa, vaikka se näkyy hänen tilillään Mywellness Prossa.

A: Todennäköisesti asiakas on kirjautuneena Mywellness-sovellukseensa eri sähköpostiosoitteella kuin kukin klubi on tallentanut Mywellness Prolle. Käyttäjätilin sähköpostiosoite on se, johon asiakkaan tulee kirjautua sovellukseen.

Qicraft Webinaarit

mywellness-tuki-qicraft-finland