Huolto, korjaukset ja varaosat

Huolto, korjaukset ja varaosat

Ajankohtaista koronaviruksen vaikutuksista (3.4.2020)

Technogym on italialainen tuotemerkki, ja seuraamme koronatilanteen kehittymistä Euroopassa. Tällä hetkellä toimitusaika tilauksesta on noin 8 viikkoa.

Qicraft kantaa vastuunsa koronaviruksen leviämisen estämiseksi. Tätä varten työntekijät, joilla on mahdollisuus etätyöhön, jäävät tekemään työtä kotiin. Qicraftin organisaatio toimii edelleen 100%:sesti ja hyödynnämme digitaalisia kanavia sekä sisäisesti että asiakkaiden kanssa mahdollisimman paljon.

Qicraft Service – Ammattilaiset asialla

Ota meihin yhteyttä
Huolto

Huolto

Tekninen tuki ja huoltokutsut

+358 (0)20 789 0910

Technogym kuntosalilaitteiden huolto, korjaukset ja varaosat

Qicraft Finland – Alan ainoa ISO9001 laatustandardin haltija

Qicraft on todistetusti laadukas ja luotettava kumppani. Siitä takeena ISO9001 ISO9001 laatustandardi jo vuodesta 2013. Qicraftilla on oma huoltotiimi, jonka teknikot toimivat koko Suomen alueella. Teknikkomme suorittavat säännöllisesti ylläpitöhuoltoja sekä tarvittaessa korjaushuoltoja asiakkaidemme kuntolaitteille.

Huoltotiimi on koulutettu ja sertifioitu suorittamaan sekä korjaushuoltoja että ohjelmistopäivityksiä,

säännöllisiä ylläpitohuoltoja ja takuukorjauksia. Huoltotiimi Suomessa koostuu teknikoista ja palvelukeskuksesta, josta hoidetaan logistiikkaa, asennusten ja huoltojen aikatauluja sekä varaosia.

Qicraft suosittelee, että laitteet on asennetaan ja huolletaan valtuutetun teknikon toimesta laadunvarmistamiseksi ennen laitteiden käyttöönottoa.

Oletko kiinnostunut huoltosopimuksesta?

 

Asiakastyytyväisyys ja -pysyvyys erinomaisella tasolla

Meille on tärkeää, että ylläpidämme korkeatasoista palvelua, jotta sinä asiakkaana tunnet olosi turvalliseksi valitessasi meidät laitetoimittajaksi. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä kansainvälisellä asiakastyytyväisyysmittarilla; Net Promotor Scorella.

Vuonna 2019 tehdyissä asiakastyytyväisyyskyselyissä NPS luku oli 100 eli kaikki kyselyyn vastanneet asiakkaat suosittelisivat Qicraft Finlandin palveluita tuttavilleen. Tämä koski niin laiteasennuksia, ylläpitohuoltoja kuin korjauskäyntejä,

Näin mittaamme asiakastyytyväisyyttä:

Jokaisen asennus-, huolto- ja ylläpitopalvelukäynnin jälkeen asiakkaamme saavat tekstiviestillä asiakastyytyväisyyttä mittaavaan viestin. Viestiin vastataan asteikolla 0-10. (0= en suosittelisi palvelua, 10=suosittelisin palvelua). Vastaaminen on maksutonta. Tämä käytäntö auttaa meitä palvelemaan jatkossa teitä vieläkin paremmin.

Mittaamme  myös asiakaspysyvyyttä. Huollon asiakaspysyvyys on 96%.

Vuonna 2019 tehdyissä asiakastyytyväisyyskyselyissä NPS luku oli 100 eli kaikki kyselyyn vastanneet asiakkaat suosittelisivat Qicraft Finlandin palveluita tuttavilleen. Huollon asiakaspysyvyys on 96%.

Technogym laitteiden etätuki

Internetiin kytkettyjä Technogym laitteita voimme huoltaa ja päivittää myös etätuen kautta. Tietokoneen etätukea varten tarvitsee koneelle olla asennettu TeamViewer.

TeamViewer etätuki