ISO 9001 laatujärjestelmä – Mitä hyötyä siitä on?
Laatujärjestelmän hyödyt yrityksen toiminnalle ja asiakkaalle ovat selkeät. Me Qicraft Finlandilla olemme pitäneet kiinni laatujärjestelmästä jo vuodesta 2014 ja ISO9001-sertifioituna toimijana pystymme tarjoamaan luotettavaa ja oikea-aikaista palvelua asiakkaillemme. Käytännössä tämä näkyy toiminnassa selkeinä prosesseina ja laadukkaana lopputuloksena asiakkaalle. Vuonna 2021 Qicraft Nordic-organisaatiolle myönnettiin Multi-site ISO 9001: 2015 sertifikaatti.
Laatusertifikaatti on merkki luotettavuudesta
Toimitatavoissamme varmistamme aina seuraavat asiat:
- Asiakas on aina keskiössä
- Arvioimme prosesseja ja pyrimme aina tehokkuuteen
- Mittaamme laatutavoitteitamme säännöllisesti ja pyrimme aina parempaan
- Mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti
Asiakkaanamme voit luottaa siihen, että kehitämme jatkuvasti toimintaamme vastaamaan odotuksiasi ja tarpeitasi.
Tutustu laatupolitiikkaamme.
Laatujärjestelmämme tavoitteena on asiakastyytyväisyyden varmistaminen ja toimintamme jatkuva parantaminen jokaisella osa-alueella. Toiminnan tulee olla laadukasta ja tehokasta, oli kyse sitten myynnistä, huollosta tai ulkoisesta viestinnästä. Meille on tärkeää saada palautetta mahdollisista poikkeamista, jotta voimme oppia niistä ja ryhtyä korjaaviin toimenpiteisiin ehkäistäksemme vastaavat poikkemat jatkossa.
Miten laatua mitataan?
Olemme työskennelleet sisäisten prosessien kehittämiseksi ja tärkeimpien laatumittareiden täyttämiseksi jo vuosia. Yksi tärkeimmistä mittareista on ”First time fixing rate”, jonka tavoitteena on se, että kuntosalin raportoima vika saadaan korjattua ensimmäisellä huoltokäynnillä. Kun viat saadaan korjattua nopeasti, se on kustannustehokasta kuntosalille ja tuo paremman asiakaskokemuksen kuntosalin asiakkaalle.
Laatujärjestelmämme auditoidaan, eli tarkastetaan, joka toinen vuosi. Tällä varmistamme, että palvelumme laatu pysyy aina korkeana.