Technogym yhteistyöhön Casper Ruudin kanssa

Technogym on ylpeä ilmoittaessaan uudesta ja erittäin mielenkiintoisesta yhteistyöstä tennistähti Casper Ruudin kanssa. Tämä kumppanuus on merkittävä askel Technogymille ja osoittaa yrityksen vahvan sitoutumisen huippu-urheilijoiden tukemiseen sekä paikallisella että globaalilla tasolla.

Casper Ruud on Norjan kaikkien aikojen paras tennispelaaja ja merkittävä tekijä kansainvälisessä tennismaailmassa. Hänen ammattilaisuransa alkoi vuonna 2016, ja sen jälkeen hän on saavuttanut kolme Grand Slam -finaalia ja kerännyt 10 ATP-titteliä. Technogymin ja tennismaailman välinen yhteys on vakiintunut – yhteistyötä on tehty muun muassa Rafael Nadalin, Jannik Sinnerin ja monien muiden tähtien kanssa.

Technogym on vuosikymmenien innovaation ja asiantuntemuksen avulla tukenut urheilijoiden harjoittelua aina kohti parempaa suorituskykyä. Nykyään yritys on monen maailman tunnetuimman urheilijan ylpeä yhteistyökumppani ja sillä on myös pitkä historia olympialaisten virallisena laitetoimittajana.

Casper Ruud ja Technogym yhteistyöhön

Kuvat: @NittoATPFinals

”Yhteistyö Technogymin kanssa on minulle urheilijana erittäin tärkeää. Technogym tunnetaan laadukkaista tuotteista, joissa keskitytään huipputeknologiaan ja esteettiseen muotoiluun. Olen käyttänyt heidän tuotteitaan jo vuosikymmeniä. Huippu-urheilijana on ratkaisevan tärkeää, että käytössäni on myös huippuluokan varusteet, jotta voin kehittää ja ylläpitää korkeinta mahdollista suorituskykyä koko ajan. Technogymin laitteiden ja välineiden avulla voin harjoitella helposti sekä valmentajani kanssa että yksin. Technogymin laadukkaat tuotteet tarjoavat huippu-urheilijalle tukea ja kehitysmahdollisuuksia vailla vertaansa”, kertoo Casper Ruud uudesta kumppanuudesta.

Osana kumppanuutta Casper Ruud saa käyttöönsä Technogymin innovatiivisia kuntolaitteita. Yhteistyöllä varmistetaan, että Casper Ruudilla on parhaat edellytykset jatkaa uraansa kansainvälisellä huipputasolla.

Lisätietoja Technogymistä ja yhteistyöstä Casper Ruudin kanssa saat ottamalla yhteyttä:

Kjell Olav Engen
CCO Technogym Nordics