Company News

Uusi showroom

Olemme iloisia voidessamme jakaa kanssanne nämä uutiset! Tavoitteenamme on innostaa ihmisiä liikkumaan ja auttaa yritysasiakkaitamme tuottamaan elämyksellisiä liikunta- ja hyvinvointipalveluita. Tämän tavoitteen saavuttamiseksi olemme päättäneet muuttaa uusiin toimitiloihin, joissa ratkaisukokonaisuutemme saadaan konkreettisesti esille nykyistä paremmin.

Uudet toimitilamme

Uudet toimitilamme sijaitsevat osoitteessa Takomotie 1-3, Helsinki. Muutto uuteen paikkaan mahdollistaa laajemman tuotevalikoiman esittelyn ja entistä paremmat asiakaspalvelutilat. Uudesta toimistostamme, tai HUBista, kuten me sitä kutsumme, tulee myös kohtaamispaikka erilaisille tapahtumille.

Muutoksen hyödyt

Muuton myötä pystymme tarjoamaan:

• Laajemman näyttelytilan, jossa voitte tutustua uusimpiin kuntosalilaitteisiin ja innovaatioihin.
  • Nykyaikaiset asiakaspalvelutilat, joissa voimme järjestää esittelyjä, koulutuksia ja konsultaatioita mukavammassa ympäristössä.

Aukioloajat ja yhteystiedot

Uudet toimitilamme ovat avoinna 13.6. alkaen normaalein aukioloajoin. Uusi osoitteemme ja yhteystietomme ovat:

Takomotie 1-3, 00380 Helsinki
info@qicraft.fi