Artikkeli

Huoltopalvelujen laatu ja asiakastyytyväisyys korkealla

TekstiHeikki Tanner

KuvaQicraft Finland

Qicraftin huolto-, korjaus- ja asennuspalveluiden palautteet ohjaavat toimintaa

Qicraftin huolto-organisaation toiminta perustuu asiakkaille annettuihin palvelulupauksiin, joista pidetään kiinni sekä mitattavaan palvelun laatuun, jonka tulevaisuutta ohjaa ja kehittää asiakkailta saatu palaute. Asiakastyytyväisyys onkin korkealla.

Korkea laatu perustuu ISO9001 laatustandardiin

Huoltotoiminnan perustana ovat selkeät prosessit, tiimityö ja toimintaa ohjaava laaduhallintajärjestelmä. Qicraftin huoltopalveluilla on ISO9001 laatustandardi, jota määräaikaisarvioidaan ulkoisen luokituslaitoksen Bureau Veritaksen toimesta joka vuosi. Arvionti varmistaa toiminnan asianmukaisuuden sekä palveluiden laadun asiakaslähtöisyyden.

  • Toimitusajat varaosissa on keskimäärin 2 viikkoa ja kuntosalilaitteille 7 viikkoa (jos niitä ei ole Vantaan varastossa)
  • Korjaushuoltojen vastausaika on 24 h ja vasteaika keskimäärin 4 päivää
  • Korjausprosentti ensimmäisellä käynnillä 97%
  • Kaikki Qicraftin kenttähuoltoteknikot ovat sertifioituja alan ammattilaisia, jotka ovat saaneet Technogymin koulutuksen
  • Korjauksissa käytetään vain alkuperäisiä Technogym-varaosia

Laatu on tärkeä osa toimintaamme

Ammattitaito, tehokkuus ja ystävällisyys Qicraftin huoltotiimin vahvuuksia

Keräämme säännöllisesti asiakaspalautetta Qicraftin huoltopalveluista. Palaute on todella tärkeää, jotta voimme ohjata ja kehittää toimintaamme oikeaan suuntaan ja palvella asiakkaitamme tulevaisuudessa entistä paremmin.

Mitkä tekijät vaikuttivat asiakastyytyväisyyteen kuntosalin laiteasennuksissa:

”Asennuksen nopeus ja taitavuus, henkilöstön ystävällisyys ja asiakaspalvelutaidot”

”Loistava palvelu!”

”Erittäin ammattitaitoista porukkaa”

”Työntekijöiden ammattitaito, kiireettömyys, auttavaisuus, sosiaaliset taidot yms.”

”Nopea ja asiantunteva toimitus/palvelu”

Mitkä tekijät vaikuttivat asiakastyytyväisyyteen  kuntosalin ylläpitohuolloissa:

”Nopea toiminta ja ystävällinen henkilökunta”

”Nopeus, huolellisuus ja ystävällisyys”

”Ei tarvitse itse pitää mielessä huoltoa, toteutuu vuosittain ja työ on huolellista”

”Huoltohenkilön ammattitaito ja vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot”

Lue lisää ylläpitohuolloista 

Mitkä tekijät vaikuttivat asiakastyytyväisyyteen kuntosalin korjaushuolloissa:

”Palvelun nopeutuminen alkuperäisestä aikataulusta, mukava henkilökunta, nopeat vastaukset kysymyksiin puhelimitse ja emaililla”

”Hyvin hoidettu työ”

”Aikataulu piti, ystävällinen palvelu. Oli asiansa osaava mies”

”Teknikon tarkkuus ja huolellinen työskentely”

 

Lue lisää Technogym kuntosalilaitteiden asennus, huolto ja korjauspalveluista 

Kun tarvitset luotettavan kumppanin kuntosalin ylläpitoon, ota yhteyttä!

Heikki Tanner, After Sales Manager

Ota meihin yhteyttä
Tuomas Siikaluoma

Tuomas Siikaluoma

Team Leader Customer Care+