Kuudetta kertaa järjestettyyn kampanjaan hyvien elämäntapojen puolesta osallistui ympäri maailmaa yli 200 000 liikkujaa.
Maailman johtava hyvinvointi- ja kuntoilualan yritys Technogym julkaisi ”Let’s Move for Better World” kampanjan upeat tulokset. Maailmanlaajuisella kampanjalla pyritään lisäämään tietoisuutta liikalihavuuden ja in-aktiivisuuden haitoista.
”Let’s Move for a Better World” on liikunta- ja hyvinvointialan suurin sosiaalinen kampanja, joka tuo esiin Technogymin mission olla mukana parantamassa hyvinvointia maailmanlaajuisesti. Kampanjassa kuntosalien jäsenet ympäri maailmaa yhdistivät voimansa edistämään hyvinvointia ja terveellisiä elämäntapoja paikallisyhteisössä ja sen ulkopuolella. Osallistujien Technogym-laitteilla ja Mywellness-sovelluksella keräämät MOVE-liikuntapisteet kerryttivät kuntokeskuksen Move-pistepottia. Mitä aktiivisempia käyttäjät olivat, sitä suuremman lahjoituksen kuntokeskus sai tehdä valitsemalleen kohteelle.
Tänä vuonna kampanja mahdollisti entistä useamman kuntokeskuksen luovuttamaan Technogym-tuotteita valitsemaansa voittoa tavoittelemattomaan organisaatioon.
Let’s Move for a Better World kampanjan myötä
- Kampanjaan osallistui 1373 kuntokeskusta 32 maassa
- 200 000 osallistujaa tallensi harjoittelunsa MOVE-liikuntapisteet Technogym-laitteilla ja Mywellness-sovelluksella
- Kampanjan aikana rekisteröitiin yhteensä 766 miljoonaa MOVE-pistettä. Tämä vastaa yli 345 miljoonaa poltettua kaloria!
- Suomessa kampanjaan osallistuneet reilut 1400 liikkujat rekisteröivät 4,25 miljoonaa MOVE-pistettä, mikä tarkoittaa lähes 200 000 kilokaloria.
- Suomalaiskeskuksista eniten pisteitä keräsivät Vocatum Kynsilehto ja Vocatum Pirkkala, jotka pääsevät ilahduttamaan valitsemaansa kohdetta Technogym-tuotteilla.
Kampanjaan osallistuneiden kuntokeskusten edustajat kutsutaan lisäksi Technogym Forumiin Technogym Villageen, Cesenaan (Italia) 16.-19. toukokuuta.
Foorumi tuo esille, miten fyysinen aktiivisuus voi antaa elintärkeän panoksen omaan terveyteen perustuvan kestävämmän yhteiskunnan rakentamiseen ja juhlia kampanjan voittajia virallisen palkintojenjakotilaisuuden aikana.