Teknologia

Poikkeuksellinen kevät vauhdittanut liikuntapalveluiden siirtymistä digitaaliseksi

TekstiElisa Aunola

KuvaTechnogym

Uudistunut Mywellness

Työkalu, jolla sitoutat asiakkaan kuntokeskukseen silloinkin kun treenaaminen tapahtuu muualla

Kuluvan kevään aikana monet kuntokeskukset ovat ottaneet suuren loikan digitaalisten palveluiden tarjoamisessa.  Olemme myös nähneet, että kuntosalien asiakkaat ovat valmiita kuluttamaan digitaalisia liikuntapalveluita.

Näin uudistunut Mywellness auttaa sinua tekemään  parempaa bisnestä

  • Sitoutuminen kuntokeskukseen. Kun digitaaliset palvelut on linkitetty kuntokeskuksen arkeen, ne auttavat tuottamaan lisäarvoa asiakkaille ja sitouttamaan nämä käyttämään digitaalisia palveluita myös tilanteen normalisoiduttua.
  • Henkilökunnan työtehokkuus. Henkilökunnan työn ja tehokkuuden parantaminen kalenteri- ja tehtävätoimintojen avulla.
  • Asiakaskäyttäytymisen analytiikka. Uusi analytiikka tuo ymmärrystä siitä, miten ja milloin asiakkaat liikkuvat sekä miten laitteita käytetään. Tämä auttaa kohdentamaan palvelutarjontaa oikein ja tukee myyntiprosessia.
  • Kiinnostava sisältö brändin mukaisessa sovelluksessa. Monipuoliset keinot tarjota asiakkaille harjoitusohjelmia ja ohjeita, sekä motivoida asiakkaan liikkumista myös kuntosalin ulkopuolella.

Opi hyödyntämään digitaalisia mahdollisuuksia – varaa aika sparraustuokioon

Technogym on kehittänyt Mywellnessiä jo vuodesta 2012. Mywellness on käytössä tuhansissa kuntokeskuksissa  ja sitä käyttää aktiivisesti yli miljoona henkilöä ympäri maailmaa. Erityisesti tänä keväänä ammattimaisesti digitaalisia ratkaisuja käyttävät kuntokeskukset ja valmentajat ovat erottautuneet kilpailijoistaan.

Siksi tarjoamme mahdollisuutta henkilökohtaisiin sparraustapaamisiin:

  • Uusille asiakkaille: Miten digitaalisuus istuisi parhaiten teidän/sinun liiketoimintaan?
  • Mywellnessiä jo käyttäville asiakkaille: Miten voitte hyötyä olemassa olevasta palvelusta entistä vahvemmin?

Sparraustapaamiset toteutetaan osallistujan tarpeeseen pohjautuen. Siten tapaamisen voi varata kuntokeskus tai itsenäinen valmentaja / personal trainer, joka haluaa kehittää toimintaansa digitaalisten palveluiden avulla.

OTA YHTEYTTÄ QICRAFTIN DIGITAL SPECIALISTIIN JA VARAA AIKA MAKSUTTOMAAN SPARRAUKSEEN

Ota meihin yhteyttä
Elisa Aunola

Elisa Aunola

Digital Sales Specialist, Marketing Specialist

+ 358 (0)40 829 4967

Qicraftin koronatuki >

Aiheeseen liittyvä tuote
Mywellness kuntokeskuksen liiketoiminnan tukena

TechnogymMywellness - Mywellness kuntokeskuksen liiketoiminnan tukena

Lue lisää

Mywellnessin uudistuksia liiketoimintasi parhaaksi

 

Sitouta kiinnostavalla sisällöllä oman näköisessä puhelinsovelluksessa

Tarjoa asiakkaille Päivän treeni kotiin tai lomalle, Technogymin Master trainereiden virtuaalijumpat tai vaikka linkki omalle Youtube-kanavalle.

Mywellness sovellus toimii nyt ”hubina”, joka kokoaa palvelunne asiakkaan puhelimeen.

Tehosta työntekoa

Pro.Mywellnessin uusi käyttöliittymä tukee personal trainereiden ja valmentajien työtä aiempaa helppokäyttöisemmällä asiakasdatalla, kalenteri- ja tehtävätoiminnoilla.

Hyödynnä asiakasanalytiikkaa päätöksen teon tukena

Pro.Mywellnessin uusi analytiikka antaa sinulle tietoa mm. asiakkaden käyttäytymisestä ja laitteiden käytöstä, mikä auttaa asiakaspidon ja tarvittavien toimenpiteiden suunnittelussa.

Käytä millä tahansa päätelaitteella

Pro.Mywellness on nyt käytetävissä tietokoneen lisäksi tabletilla ja älypuhelimella.

Mywellness puhelin

Alypuhelimella

Tabletilla

Tietokoneella

 

Ota meihin yhteyttä
Elisa Aunola

Elisa Aunola

Digital Sales Specialist, Marketing Specialist

+ 358 (0)40 829 4967