Huolto, korjaukset ja varaosat

Qicraftilla on oma huoltotiimi, jonka teknikot toimivat koko Suomen alueella. Teknikkomme suorittavat säännöllisesti ylläpitöhuoltoja sekä tarvittaessa korjaushuoltoja asiakkaidemme kuntolaitteille.

Huoltotiimi on koulutettu ja sertifioitu suorittamaan sekä korjaushuoltoja että ohjelmistopäivityksiä, säännöllisiä ylläpitohuoltoja ja takuukorjauksia. Huoltotiimi Suomessa koostuu teknikoista ja palvelukeskuksesta, josta hoidetaan logistiikkaa, asennusten ja huoltojen aikatauluja sekä varaosia.

Mittaamme asiakaspysyvyyttä ja huollon asiakaspysyvyys on 96%.

Oletko kiinnostunut huoltosopimuksesta?

Täytä vikailmoituslomake

Tilaa varaosia

TeamViewer etätuki

Mittaamme asiakaistyytyväisyyttä

Meille on tärkeää, että ylläpidämme korkeatasoista palvelua, jotta sinä asiakkaana tunnet olosi turvalliseksi valitessasi meidät laitetoimittajaksi. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä kansainvälisellä asiakastyytyväisyysmittarilla; Net Promotor Scorella.

Jokaisen asennus-, huolto- ja ylläpitopalvelukäynnin jälkeen asiakkaamme saavat tekstiviestillä asiakastyytyväisyyttä mittaavaan viestin. Viestiin vastataan asteikolla 0-10. (0= en suosittelisi palvelua, 10=suosittelisin palvelua). Vastaaminen on maksutonta. Tämä käytäntö auttaa meitä palvelemaan jatkossa teitä vieläkin paremmin.

Asiakastyytyväisyystulokset tammi – huhtikuu 2017

Asiakastyytyväisyystulokset tammi – huhtikuu 2017

Asiakastyytyväisyystulokset tammi – huhtikuu 2017

Qicraft suosittelee, että laitteet on asennetaan ja huolletaan valtuutetun teknikon toimesta laadunvarmistamiseksi ennen laitteiden käyttöönottoa.

Lisätietoja huolto@qicraft.fi